środa, 11 lutego 2015

Cukierkowe AkaKuro (Sweet candy)

Hejoo~...
Przyznam się bez bicia, to ostatni dj, który mam w roboczych i teraz pozostaje mi jedynie betować/pisać to, co mam w planach~... Także trochę to może zająć. A że w ten weekend będę nie do życia (Olimpiada, przewidywany czas na załamanie po olimpiadzie, no i jeszcze zajęcie się pozostałymi blogami) to zacznę coś robić w ferie, które zaczynają mi się po tym weekendzie. Mam nadzieję, że poczekacie~...
To teraz... Enjoy~!

Konia z rzędem temu kto odgadnie czemu tam jest R18! - dop. Kias. nie usuwać XD
(A ty wiesz, Kiasarin-san~? Q.Q")











6 komentarzy:

  1. Czemu jest R18 hm dobre pytanie xD haha =) dziękuje za tłumaczenie =) Powodzenia podczas olimpiady =) no i czekam na twoje ferie mam nadzieję *trzyma kciuki i próbuje się nie ślinić* by na blogu pojawiło się coś z AoKise <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy powinnaś sobie robić nadzieję, Sanii-chan~... Nie mam talentu do AoKise. >.>" Zawsze mam problem z Aominecchi'm... *patrzy na mudżyna z fochem* I tylko z jedną osobą w rp mi jakoś wychodziło. Będę nad sobą pracować, ale wątpię, żeby to przyszło szybko~... Q.Q" Gomennasai, mam nadzieję, że jakoś kiedyś doczekasz tego paringu u mnie. X3""

      Usuń
  2. Ja wiem czemu. Ten cukierek przekazywany z ust do ust wygląda jak odgryziona główka penisa (Akasz byłby do tego zdolny, a Tetsu utajnionym sadystą też może być xd). A penisowate rzeczy to nie dla widoku nieletnich yaoistek~
    Ten dj zalał mnie falą cukru i obecnie topię się w cukrowej polewie *jej ręka niknie w oceanie słodyczy* Uh, nie dość że zostałam zmuszona do zjedzenia tego świństwa jakim jest początek, to jeszcze teraz tyle cukru... Ne, Inu-chan, nie masz hiperglikemii od takiego nadmiaru słodkich dj? Lepiej się zbadaj xd
    Prawda jest jednak taka, że pomimo iż dj wybitnie słodki, to ja AkaKuro przyjmę w każdej, nawet fchuj mega fuffiastej wersji. I tak, podobało mi się, w końcu to AkaKuro~~
    A co do tego stripa, o którym Ci, Inu, mówiłam to wyślę Ci go na hangoutach (Inu-chan bez profilowego to Ty? bo się dodałam - ale nie jestem pewna, czy to Ty), chyba, że wolisz w wersji folderu zip na maila? Tylko jeśli chcesz na maila to musisz mi go podać. Plus, nie wiem, kiedy to zrobię, bo zepsuł mi się dziś laptop i nie wiem, kiedy mi go naprawią, a to na nim miałam zapisanego tego stripa *tak, CLD bardzo okupuje komputer stacjonarny ku wielkiemu niezadowoleniu brata*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No... Wciągnęło mi komentarz na własnym blogu... Jak.
      N-nie wpadłabym na takie porównanie~... nawet jak się sugeruję. X33 Trochę straszne, że tego nie widzę. X33"
      Pączek, tak~? XD
      Nie maaam~... na całe szczęście. QwQ Nie ma słodyczy w domu to dosładzam się tak. Jestem cukrowym potworeeem~! Arrgh~! >w< A tak poważnie, to mam na ogół niedobór cukru i kofeiny, więc trzeba jakoś nadrabiać. ;3
      Aye, to ja~! Chociaż na mail'a bym wolała, szybciej zobaczę~... inuchandesu7@gmail.com - o tu. :3 Nie ważne kiedy, ważne, że w ogóle~...
      I ja tam kradnę siostrze stacjonarny, bo net w lapciu mi się skończył~... X3" Także jestem jak jestem...

      Usuń
  3. Huehuehue mam orgazm. Tyle słodyczy. To był werbalno niewerbalny pocałunek, ot co. Aż mam ochotę zjeść jakiegoś cukierka *perv face*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń