środa, 11 lutego 2015

Pierwszy Liebster na tym blogu. ;-;

Ohayo~!
Po dość długiej przerwie, dość mocno spóźnione, ale chciałam na to odpowiedzieć, bo to od Yuuki-chan. QwQ
Czuję się naprawdę zaszczycona, zwłaszcza, że na tym blogu tak naprawdę wiele się nie dzieje~...


Na początek skrócone zasady~!
Czym jest LBA - nagroda za "dobrze wykonaną robotę" przyznawana od blogera dla blogera. Po otrzymaniu nominacji odpowiadamy na 11 pytań i nominujemy kolejne blogi, które naszym zdaniem na to zasługują, zadając im 11 pytań.

Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi, jak nie będę kontynuować łańcuszka... ;-;


1. Gdybyś mogła przenieść się do świata anime, które byś wybrała? :D
Powiedziałabym, że KnB, ale tam zapewne zostałabym pełnoprawnym stalkerem, a taka przyszłość jest... smutna. >.>"" Ciężko powiedzieć, najchętniej przenosiłabym się co chwila z jednego do drugiego świata anime, gdybym mogła. X3
2. Którego paringu szczerze nienawidzisz? 
Shizuo x Vorona
Kasuka x Ruri
Nienawidzę, nie cierpię, samo wspomnienie o tym sprawia, że najchętniej przyłożyłabym autorowi. >^<
3. Czy oprócz serii anime oglądałaś jakieś anime-movie? 
Jakieś mi się zdarzały, ale tak naprawdę tytułów bym nie wymieniła, to było dawno. X3"
4. Co porabiasz w czasie wolnym?
Czytam, piszę rp, piszę ze znajomymi~... Ewentualnie oglądam kryminały~... Rzadziej robię coś w domu czy spotykam się ze znajomymi. :3
5. Gdybyś miała szansę stworzyć coś dla świata ( np. wehikuł czasu xd ) to co by to było?
Gdybym tylko mogła~... Bałabym się, że to coś, cokolwiek bym wynalazła, trafi w złe ręce i zostanie wykorzystane w zły sposób. Zatem dla świata, gdybym mogła, stworzyłabym... Coś w rodzaju "leku" zwalczającego skłonności przestępcze a rozwijającego chęć pomocy. Ale to moja wizja utopii i to niemożliwe. X3"" 
6. Czy masz jakąś rzecz, która zawładnęła Twoim sercem? ( np. książka, film )
Owszem~! Mam kilka serii książek, trochę piosenek, kilka serii anime i jedno opowiadanie, o których wyjątkowo twierdzę, że naprawdę je kocham.
Wszystko dobrze, tylko moje najukochańsze opowiadanie zostało usunięte z internetu, a autorki nie mam jak zapytać, czy kiedykolwiek je przywróci~... Miałam po tym załamanie, naprawdę. Q.Q
7. Jakiej słuchasz muzyki? Polecasz jakieś zespoły/wykonawców?
Głównie JRock'a, muzyki klasycznej (najczęściej Mozarta), poza tym co się nawinie~... O, jeszcze Mozart opera rock, tak jakoś. QwQ Są cudowni.
Co mogłabym polecić~? Ostatnio mam małą fazę na zespół "Diaura", może komuś przypadnie do gustu. X3
8. Czy tobie też Liebster Award przypomina Złote Myśli? xD
A wiesz co, że tak mi się nie skojarzyło~...? D: Mi to bardziej przypomina wywiad. X3
9. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
...I to nagłe wrażenie, że moje dzieciństwo nie miało zabawnych momentów. >.> Niewiele tego pamiętam~... Ale na przykład~? Czesałam koleżankę mamy jak byłam malutka. Wsunęłam jej we włosy bierkę... i tak poszła na dyskotekę. X33 Alboo~... Jak w przedszkolu chłopacy mnie zdenerwowali swoją "niechęcią" do dziewczyn na złość zaczęłam ich ganiać udając, że chcę ich pocałować. Tu można sobie wyobrazić grupkę krzyczących chłopaków ganiających w kółko po sali i krzyczących, bo goni ich cmokająca powietrze kilkuletnia dziewczynka~... 
10. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Najbardziej charakter. Mniej lenistwa, więcej pewności siebie, mniej zamykania się w sobie~... I takie tam. Takie małe rzeczy, a ile by mi to dało~! T^T
11. Co w życiu ma dla Ciebie największą wartość? :)
Chyba największą ma zrozumienie innych. Nie wiem, co wymieniałam kiedyś, to na chwilę obecną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz